Elementer

Elementer

Nabídka pro školky

Využívá vaše školka tablety k výuce a hledáte vhodné aplikace pro děti?
Máme pro vás speciální nabídku.

Jak získat aplikace zadarmo?

Do 30.6.2024 můžete pro vaši školku získat zdarma obě naše aplikace pro děti.

Stačí napsat na email: info@elementer.cz počet zařízení na kterých budete chtít aplikace aktivovat. (maximálně 5 na organizaci)

Do 7 dní vás budeme kontaktovat .

Jak aktivovat kód v aplikacích?

Aplikace Školička

V menu přidržte prst na tlačítku „Předplatné“ a držte tlačítko stisknuté déle jak 5 vteřin.
Po této době se zobrazí možnost zadání kódu. Zadejte váš kód a potvrďte.

Aplikace Hlava plná pohádek

V menu ťukněte na tlačítko „Nastavení“ a přidržte prst na tlačítku „Odemknutí“. Držte tlačítko stisknuté déle jak 5 vteřin.
Po této době se zobrazí možnost zadání kódu. Zadejte váš kód a potvrďte.

Jaké aplikace vás čekají?

Pohádky, se kterými děti mohou usínat nebo se učit a rozvíjet své znalosti. elementer Hlava plná pohádek

Hlava plná pohádek

Pohádky, se kterými děti mohou usínat nebo se učit a rozvíjet své znalosti.

Pohádky učí děti nejen bedlivě poslouchat příběh, ale především je nabádají k plnění úkolů, v nichž si procvičí barvy, tvary, počty, nejrůznější pojmy, slovní zásobu a to vše hravou formou.
Každá pohádka se odehrává v jiném prostředí. Děti tak získají přehled o pohádkových postavách, o vnímání dobra a zla.

Školička: Naučné hry pro děti. Elementer - Michal Bartoš

Školička - Naučné hry pro děti

Interaktivní hry pro předškoláky, které jim pomohou zlepšovat jejich dovednosti.

Interaktivní aplikace Školička je ideálním společníkem pro předškoláky, kteří se chtějí bavit a zároveň rozvíjet své dovednosti.
Aplikace nabízí řadu úkolů zaměřených na tvary, barvy, zvuky, motoriku a orientaci.
Jde o zábavný způsob, jak podpořit jejich kognitivní a motorický rozvoj.
Děti se budou učit rozpoznávat tvary, identifikovat barvy, poznávat zvuky a zdokonalovat své jemné motorické schopnosti.

Aplikace je interaktivní a přizpůsobuje se individuálním potřebám každého dítěte, aby ho podporovala ve vlastním tempu.