Tradiční výuka učitelem je metoda, kterou všichni dobře známe. Někdy nám sedne, jindy méně, a občas, i když se učitel maximálně snaží, žák nepochopí učivo.Tento problém často pramení z rozdílných úrovní a hranic, které mají učitelé i žáci.
Umělá inteligence (AI) však tento problém dokáže překonat.
,,Děcka mají v ruce mobily a tablety už ve školce, to je strašný.“ Tohle je častý názor některých dospělých.
Dnešní digitální doba nás však propojuje s technologiemi mnohem více než kdy předtím. Je tedy skutečně elektronika tak škodlivá, jak se mnozí domnívají, anebo může naopak zvýšit kreativitu učení u dětí už v předškolním věku?
V dnešní digitální éře se mobilní zařízení stávají nedílnou součástí každodenního života. S rozvojem technologií se také mění způsoby, jakými se učíme a jakým způsobem se vzdělávání přenáší do prostředí, které je pro dnešní generace dětí přirozené. Zatímco někteří mohou mít obavy ohledně toho, jaký vliv mohou mít tyto technologie na rozvoj dětí, existuje mnoho způsobů, jak mohou být mobilní telefony a tablety efektivně využity ke vzdělávání.
Vzdělávání se neustále vyvíjí a přizpůsobuje novým technologiím. Jedním z těchto nových nástrojů jsou tablety, které mohou být efektivním prostředkem ke zlepšení vzdělávacích procesů ve školkách. Pokud vhodně integrujeme tablety do výuky ve školkách, mohou se stát hodnotným pomocníkem v rozvoji těchto malých studentů.